انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

تیراندازی در بیمارستان دامغان| مامور پلیس به شهادت رسید

  • کد خبر: ۱۲۳۸۸۷
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
  • ۲
تیراندازی در بیمارستان دامغان| مامور پلیس به شهادت رسید
یک مأمور پلیس بر اثر تیراندازی بیمار اعصاب و روان در بیمارستان دامغان به شهادت رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در این حادثه، یکی از بیماران ورودی به اورژانس بیمارستان ولایت دامغان با تیراندازی خود، سبب مجروح شدن یک مأمور نیروی انتظامی شده و به گفته شاهدان عینی، مأمور نیروی انتظامی به شهادت رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این رابطه گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان امروز توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان آورده می‌شود.

محمود یحیایی بیان کرد: اقدامات اولیه موردنیاز برای بیمار انجام می‌شود؛ اما بیمار همکاری لازم را نداشته و قصد فرار از بیمارستان را داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: هنگام فرار و پس از مهار شدن توسط پلیس، با وی درگیری فیزیکی پیدا کرده و با دست‌یابی به اسلحه پلیس به سمت وی شلیک می‌کند و  این مأمور را مورد هدف قرار داده و به شهادت می‌رساند.

یحیایی ادامه داد: بعد از این اتفاق، بیمار دستگیر می‌شود و در اختیار نیروهای فراجای دامغان قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
نباید عوامل پزشکی و اورژانس آرامبخش یا داروئی به این شخص تزریق می کردند تا این فاجعه رخ ندهد ،آخه نیروی انتظامی چه برخورد تخصصی با بیماران اعصاب و روان میتواند داشته باشد !!!! مهار این نوع بیماران بر عهده عوامل پزشکی است !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
سلام علیکم .ببخشید استاد میشه بفرمائید عوامل پزشکی و اورژانس چکار باید میکردند .اورژانس و بیمارستان محل ویزیت ،دادن قرص و ، دارو است ،ان هم با نظر پزشکان و متخصصین ،دوم اینکه شما که نمی دانی چه دارویی برای بیمار تجویز و اجرا شده با چه تخصص و مبنایی می فرمائید نباید به بیمار دارو میدادن سوم اینکه اگه دارویی هم داده شده در جهت آرام کردن بیمار است نه عصبانی کردن بیمار،لطفا بفرمائید چه دارویی باعث تیر اندازی میشه ،تا جلوی ساختش را بگیرند .متشکرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->